Usuwanie DPF/FAP osobowe


Filtr cząstek stałych montowany jest w układach wydechowych silników wysokoprężnych oczyszczających gazy spalinowe z cząstek sadzy.
Filtry DPF/FAP mają ściśle określony czas żywotności 80-200 tyś km w zależności od
technologii wykonania i sposobu eksploatacji samochodu. Pierwszą oznaką problemów z filtrem cząstek stałych to zapalanie się kontrolki na liczniku. Dopalanie w trakcjie jazdy, dopalanie serwisowe( wymuszone ) i ostatnim krokiem jest wymiana fitra na nowy.

Można również usunąć całkowicie filtr lecz samo mechaniczne usunięcie nie spowoduje zniknięcia problemu. Auto będzie wyświetlać przeróżne błędy i nierzadko będzie wchodzić w tryb awaryjny. Trzeba zmodyfikować oprogramowanie sterownika silnika aby nie domagało się danych z DPFa. Tym właśnie się zajmujemy.

Zapraszamy do współpracy.