AdBlue TIR


AdBlue znalazło zastosowanie w systemach SCR w przemyśle motoryzacyjnym w związku z nowymi legislacjami unijnymi regulującymi normy emisji spalin w silnikach Diesla.

Wprowadzono następujące normy:
od 2006 – EURO 4,
od 2009 – Euro 5.
od 2014 dla samochodów ciężarowych i osobowych z silnikiem Diesla wymagane będzie spełnienie EURO 6, od 1 września 2015 r. będzie dotyczyć także rejestracji oraz sprzedaży nowych pojazdówZa niedziałające Adblue należy się mandat, samochód traci moc i piszczy coś na desce.
Można AdBlue naprawić (zapraszamy) bądź zastosować emulator, który zasymuluje
poprawną pracę AdBlue.
Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz wymieniać:

– pompy AdBlue,

– czujnika temperatury,

– czujnika NOx

– czujnika poziomu AdBlue w zbiorniku

– czujnika ciśnienia

oraz:

– pojazd nie pobiera płynu AdBlue

– nie ma potrzeby naprawy lub wymiany podzespołów SCR,

– auto nie przechodzi w tryb awaryjny