Sterowniki TIR


Współczesne samochody przesiąknięte są elektroniką. Układy elektroniczne kontrolują pracę silnika, hamulców, elementów wyposażenia wnętrza. Poprawiają osiągi silników, dbają o nasze bezpieczeństwo, czy w końcu ułatwiają i uprzyjemniają nam podróżowanie. Gorzej jeśli coś się zepsuje – naprawa bywa kosztowna! Czasami części można nabyć za niewielkie pieniądze, ale bez pojęcia jak je wykorzystać we właściwy sposób nie jesteśmy w stanie nic osiągnąć. Przykładowo zakupiony używany sterownik silnika nie będzie działał w naszym samochodzie. Prócz zgodnych numerów seryjnych trzeba drugi sterownik uzbroić w kilka ważnych danych. Począwszy od kodowania poprze nr VIN a skończywszy na systemie immobiliser’a. Samochód najzwyczajniej nie zapali. Co gorsza, nawet „profesjonalne” warsztaty autoryzowane nie zawsze nam pomogą. Zazwyczaj ich możliwości ograniczają się do odczytania pamięci błędów komputera. Nawet, jeśli uda im się zlokalizować usterkę to najchętniej wymienią cały moduł. Czytaj: najdroższy sposób jej usunięcia! Sterownik silnika może kosztować bagatela 10 tys. zł… Co gorsza, kupno sterowników do wielu starszych modeli aut graniczy z cudem – części dawno usunięto z oferty.

Jeżeli w Twym serwisie diagnoza brzmi „komputer do wymiany” dobrze się stało, że
trafiłeś na tą stronę. Stronę specjalistów z prawdziwego zdarzenia – autoelektroników. My wskrzesimy Twoje oryginalne sterowniki.

Zakres napraw to zasadniczo wszystkie sterowniki znajdujące się w pojeździe.
Przykładowo naprawiane sterowniki:

– silnika,

– ABS, EBS, TBS

– skrzyni biegów,

– kontroli zawieszenia – poduszki powietrzne

– pokładowe – VECU,

– retardera, intardera,

– koordynatora,

– osuszacza,

– klimatyzacji,

– fotela kierowcy

– i inne

a ponadto elektronikę hamulców:

– Modulatory naczepy,

– Modulatory tylnej osi,

– I inne